Our Krea Design team read Jussi Liimatainen’s book Digitrippi (2020) and learned important lessons about the importanc...
Case: Törmäys 2018 toi yhteen viestinnän ja HR:n ammattilaiset
Työyhteisöviestinnän tapahtuma Törmäys järjestettiin huhtikuussa 2018 jo kolmatta kertaa. Tapahtuma kokosi yhteen ...
Case: Krealaiset kehittämässä Suomen Lastenhoitoalan Liiton jäsenviestintää
Krean Markkinoinnin ja viestinnän tutkimus -opintojakson opiskelijat toteuttivat keväällä 2018 tutkimusprojektin, jo...
Muutos – Miten siitä selviää?
Muutoksessa asenne ratkaisee. Asenne on tärkeää etenkin muutokseen valmistautumisessa. Jatkuvassa muutoksessa täytyy...
Huoli kyberturvallisuudesta ja vinkit hakukoneoptimointiin sisällöntuotannossa
Krealaiset kävivät tutustumassa DigiArena Helsinki 2018 -tapahtuman mielenkiintoisiin seminaareihin. Ohessa tärkeimpi...
Think Simple – innovointia Steve Jobsin tapaan
Tuottavaan innovointiin on olemassa loputtomasti työkaluja. Mikään yritys ei kuitenkaan ole mullistanut markkinoita s...
101 vinkkiä Facebook-markkinointiin
Somemarkkinointi parantaa parhaimmassa tapauksessa yrityksen mainetta ja kasvattaa liiketoimintaa. Facebook on yritysten...
Opi mittaamaan digimarkkinointiasi oikein
Pääsimme syventymään digimarkkinoinnin saloihin Caratin strategisen johtajan Jukka Veteläisen ja strategi...
4 tehokasta työkalua sosiaalisen median vaivattomaan ylläpitämiseen
Krea oli mukana DigiArena -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 17.5.2018. Kävimme kuuntelemassa Warren Knightin lue...