”Jos olisin ensin ajatellut, että minun pitää olla “valmis” ja tietää kaikki, ennen kuin voin tarjota palvelu...
#MäPärjään-kampanja nuorten tueksi
Lassi opiskelee lukiossa toista vuotta. Hän on juuri menettänyt läheisen ystävänsä itsemurhalle. Häntä mietitytt...
VR-hyötypelillä osaamista uhka- ja väkivaltatilanteisiin
Kuluneen kevään aikana pääsimme innovoimaan Krea Digital -kurssilla hyötypeliä. Aluksi yhdelläkään meistä ei o...
Flight Fantasia – fantastisen huikea hyötypeli erityisryhmille
Krea Digital on digitaalisen sisältösuunnittelun ja videotuotannon kurssi, jossa perehdytään digitaaliseen mediaan, ...
Hyötypeli paloturvallisuudesta – matka ideasta prototyypiksi
Krea Digital – Digitaalisen sisällönsuunnittelun ja videotuotannon kurssin startattua tammikuussa 2022, elimme me kr...
Kansallisoopperan Kulissien kätköissä – virtuaalisia kulttuurielämyksiä kotisohvaltasi
Krea Digital -kurssilla keskityimme sekä digitaalisen sisältö- että videotuotantoon oikean asiakasprojektin muodossa...
Vahvista asemaasi työelämässä henkilöbrändin avulla
Mitä sinulle tulee mieleen sanasta brändi? Monille brändi tuo mieleen suuret yritykset, kuten Fazer tai Coca Cola. N...
Kulttuurielämykset kotisohvallesi hyötypelillä
Tänä syksynä krealaiset pääsivät Krea Digital -kurssilla innovoimaan ja luomaan erilaisia hyötypelikonsepteja. Ku...
Case: Henkilöbrändin rakentaminen Ähtärin Eläinpuiston intendentti Marko Haapakoskelle
Saimme mielenkiintoisen toimeksiannon Ähtärin Eläinpuistolta, jossa tavoitteena oli luoda vahva ja uskottava henkilö...