Työssäkäyvän ihmisen ajankäyttö on rajallista. Perheellisen ja harrastavan aika on vieläkin rajallisempaa. Kiirei...
Kuinka viestiä kriisitilanteessa?
”Mikään kriisi ei ole niin vakava, etteikö sitä voisi pahentaa huonolla valmistelulla ja heikosti hoidetulla viest...
Videon jälkituotannon vaiheet ja vinkit
Videoiden tuotantoprosessi on kaikkea muuta kuin nopeaa ja yksinkertaista. Asiakkaalta saadun toimeksiannon ja valmiin t...
Anni jonglööraa projekteja Orange Advertisingilla
Haastattelimme Luova toimisto Krean alumnia Anni Turusta Orange Advertising -mainostoimistossa Helsingin sydä...
International digital marketing from the 22nd floor
Samuli Lyytikkä is a 27-year-old Haaga-Helia graduate and Krea alumni student who currently lives in Frankfurt, Ge...
Krea – Huolellista valmistautumista ja luovaa heittäytymistä
Krea Median opintojaksolla voi päätyä viettämään päivää yläilmoissa saksilavalla. Meidän opisk...
Vaihto-opiskelu on yksi elämän parhaista mahdollisuuksista kansainvälistymiseen
Miltä tuntuisi vaihtaa Suomen syksyn loskasää Espanjan aurinkoon? Kulkea koulumatka Nizzan rantakatua pitkin? Vaihtaa...
Digitaalinen asiakaskokemus keskiössä
Digitaalisuus on mullistanut suomalaisten mediatalojen toiminnan. Vielä muutama vuosi sitten mediatalot tarjosivat uuti...
4 tehokasta työkalua sosiaalisen median vaivattomaan ylläpitämiseen
Krea oli mukana DigiArena -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 17.5.2018. Kävimme kuuntelemassa Warren Knightin lue...