Nico Härkönen, 25, on toimitusjohtaja – ja oman yrityksensä Mainostoimisto Sinisen Härän perustaja. Tit...
Opi tekemällä – kysy rohkeasti!
Haaga-Helian mainonnan ja yritysviestinnän alumni Milja Hakala antaa vinkkejä mainosalasta kiinnostuneille. Markkinoin...
Sometiimi esittäytyy
Krean some-tiimi rakentuu diginatiiveista viestinnän opiskelijoista. Luovaa toimistoa perustettaessa some-tiimi loihti ...
Nettitiimi esittäytyy
Nettitiimi poikkesi muista tiimeistä siten, että tiimiläiset joutuivat ensin todistamaan intohimonsa websuunnitteluun...
Intohimo vei digialalle
Mediatoimisto Caratin aulassa vastaamme astelee rennon oloinen mies farkuissa ja Reino-tohveleissa: hän on strateginen ...
Tyhjä paperi on toivoa täynnä
”Me tehtiin MTV3:lle filmi, missä Heikki Kovalainen seikkaili järven jäällä. Olimme junnutiiminä jeesaamassa. Ne...
Syksyn ensimmäinen projekti syöksi krealaiset lähitulevaisuuteen
Lippalakit vaihtuivat mietintämyssyihin, kun syksyn ensimmäinen Krea-projekti lähti käyntiin. Tehtävänä oli kuvat...
Luova ällöys ja muita Alf Rehnin vaarallisia ideoita
”Luovuus ei ole vaaratonta, hampaatonta ja mukavaa. Se on muuttuva, muokkaava ja ravisteleva voima. Pystyt kehittymä...
Case: Krea mukana IAB Finlandin 20-vuotisjuhlaseminaarissa
IAB-Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin yhteisö, joka on toiminut Suomessa yhtäjaksoisesti jo 20 vuotta...