Ilmiön rakentaminen vaatii kunnon tarinan, viestiä levittäviä innostujia ja joskus myös ankeuttajien luomaa vastakk...
Jalosta luovuuttasi luovuustekniikoilla
Tom ja David Kelleyn kirja Creative Confidence tarjoaa helposti toteutettavia tehtäviä, joilla voi jalo...
Mainonnan eettisyys ja vastamainonta – Nauti tyhjyydestä
Luimme Jari Tammisen kirjan Nauti tyhjyydestä ja muita vastamainoksia (2019). Se käsittelee vastamainontaa, ...
Case: Future Forerunners 2019 – Krea mukana tuottamassa työelämätapahtumaa
Alma Media järjesti keväällä 2019 Amos Rexissä Future Forerunners – tulevaisuuden työelämän ammattilaiset -tap...
Krean brändikäsikirja – mielikuvista yhdeksi oppaaksi
Jos sinulle annettaisiin tehtäväksi luetella tunnettuja brändejä, listauksesi saattaisi olla pitkä. Suomalaiset tuo...
Case: Krean opiskelijat selvittivät Länsi-Helsingin alueen yrittäjien odotuksia ja toiveita
Luova toimisto Krean opiskelijoiden tekemän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Länsi-Helsingin Yrittäjät ry:n...
Case: Krea laittoi pyörät pyörimään Sixt-autovuokraamon rekryvideolle
Keväällä 2019 Krean opiskelijat saivat mieluisan haasteen suunnitella ja kuvata Sixt-autovuokraamolle rekry...
Creative Director Heidi Taina on Brand Storytelling
Meet Heidi Taina. She is Creative Director and Partner at the marketing agency TBWA\Helsinki and a Krea alumni...
Future Forerunners -tapahtuman järjestäminen – As It Happened
Luova toimisto Krean luokassa vallitsee tasainen puheensorina, kun markkinoinnin ja tietojenkäsittelyn opiskelijatiimit...